+420 588 000 400 obchod@compara.cz

Nastavujeme Google Workspace (G Suite) pro firmy

V dnešní době je klíčové mít kvalitní pracovní nástroje, které usnadňují spolupráci odkudkoliv a zvyšují produktivitu. Jedním z takových je Google Workspace.

Co je Google Workspace?

Google Workspace (dříve G Suite, ještě dříve Google Apps) je soubor cloudových služeb, které umožňují tvořit a sdílet dokumenty, komunikovat a organizovat práci. Balík on-line aplikací zahrnuje e-mailovou schránku (znáte Gmail), kalendář (Google Calendar), sdílený disk (Google Drive), možnost spojení přes video meetingy (Google Meet) a tvorbu dokumetů (Google Docs).

Službu Google Worspace úspěšně nasazujeme do menších a středně velkých firem. Pojďme se podívat, jak se v praxi postupuje.

Cena Google Workspace a co nastavujeme

1 zřízení Google Workspace

Prvním krokem je zřízení hlavního účtu, ze kterého budou odcházet platby za vybranou variantu služby. Tu je třeba zvolit při registraci a to tak, aby nejlépe vyhovovala potřebám organizace. Možnosti jsou následující:

Business Starter Business Standard Business Plus
Firemní email Vlastní zabezpečený firemní e-mail Vlastní zabezpečený firemní e-mail Vlastní zabezpečený firemní e‑mail a vyhledávání informací v elektronických dokumentech, uchovávání zpráv
Úložiště na uživatele 30 GB 2 TB 5 TB
On-line meetingy Videoschůzky pro 100 účastníků Videoschůzky pro 150 účastníků + nahrávky Videoschůzky pro 500 účastníků + nahrávky, přehledy účasti
Cena za uživatele / měsíc
(platba na rok dopředu)
5,75 € 11,50 € 17,25 €
Cena za uživatele / měsíc
(měsíční fakturace)
6,90 € 13,80 € 20,70 €

Kompletní přehled vlastností naleznete stránkách Google věnovaných Google Workspace. Úhrada za služby se provádí prostřednictvím vlastní firemní karty, kterou je nutné zadat.

Pokud z nějakého důvodu není možné povolit ve firmě automatické platby v eurech, jsme schopni vyřešit platbu na základě faktury v CZK.

2 správa uživatelských účtů a skupin

Při zakládání účtu potřebujeme mít přístup k administraci doménových údajů. Mezi další služby které nastavuje patří:

  • dvoufaktorová autentizace - po ověření domény a nastavení účtu můžeme začít nastavovat jednotlivé aplikace. Pro zvýšení zabezpečení můžeme nastavit dvoufaktorovou autentizaci a nastavení přístupových práv včetně správy mobilních zařízení.
  • uživatelské účty - vytvoříme jednotlivé uživatelské účty pro členy týmu a seskupíme je do logických kategorií nebo projektových skupin. Takové nastavení zajistí rychlý a snadný přístup k potřebným aplikacím a informacím.

trojka nastavení aplikací tvořící Google Workspace

  • emailu a kalendář - Google Workspace zahrnuje nástroje Gmail pro e-mailovou komunikaci a Calendar správu kalendáře. Můžeme přizpůsobit e-mailové schránky s firemním logem a integrovat kalendáře týmu pro efektivní plánování schůzek a událostí.
  • sdílení a spolupráce na dokumentech - nastavíme službu pro sdílení a spolupráce na dokumentech, tabulkách a prezentacích pomocí jednotlivých aplikací Google Docs, Sheets a Slides. Aplikace je možné nastavit pro jednotlivé uživatele tak, aby mohli spolupracovat na tvorbě dokumentů v v reálném čase.
  • Google Meet pro on-line konference - v době, kdy je práce na dálku stále běžnější, je klíčové mít k dispozici spolehlivý nástroj pro video konference. Google Meet poskytuje kvalitní videokomunikaci a umožňuje snadné plánování a účast na online schůzkách.

Jaký je postup a cena implementace?

  • úvodní konzultace a představení Google Workspace – nabízíme firemním zákazníkům zdarma
  • příprava podkladů k nasazení – je nutné si společně zodpovědět dotazy k současnému řešení, velikosti a struktuře firmy a vypracovat seznam uživatelů. Dále naše dotazy směřují na velikost dat a emailů, které by se měla do Google Workspace převádět.
  • cenová nabídka k odsouhlasení – na základě poskytnutých informací jsme schopni stanovit časovou náročnost nastavení a cenu. Cena je individuální, záleží na časové náročnosti, počtu uživatelů, požadavků na migraci dat a dalších požadavcích klienta.
  • implementace – po schválení cenové nabídky dohodneme vhodný datum přechodu na Google Workspace
  • školení – nedílnou součástí implementace je proškolení alespoň části uživatelů, aby byl přechod levný a pokud možno bezbolestný

Proč zavádět Google Workspace s námi?

1 povedeme zaškolení uživatelů

Zajistíme základní ukázku práce s aplikacemi pro uživatele a zaškolíme administrátora služby.

2 poskytneme podporu uživatelů

Jsme spolehlivý IT partner od roku 2016.

trojka nespecializujeme se pouze na Google Workspace

Jsme v IT oboru špičkami i na poli hopni zajistit technickou podporu také pro správu počítačové sítě.

Využijte Google Workspace i Vy a nechte si od nás nastavit celý systém.

Poptat konfiguraci

Naše služby

Nechte si zavolat