+420 588 000 400 obchod@compara.cz

Dokoupení záruky k serverům Lenovo

Rozšířené záruky prodlužují standardní záruční doby. Dodáváme rozšířené záruky k serverům Lenovo a ke konci záručního období záruky obnovujeme a prodlužujeme.

Konkrétně zajistíme:

  • ZÁRUKU K NOVÉMU SERVERU LENOVO
  • ROZŠÍŘENÉ ZÁRUKY
  • PRODLOUŽENÍ KE KONCI ZÁRUČNÍHO OBDOBÍ

Rozšířené záruky poskytují větší ochranu a jistotu funkčnosti po celou dobu životnosti serveru.

Rozšířené záruky k novým serverům Lenovo

Na podmínky poskytování záruk je dobré myslet již při pořizování nového serveru. Dobu lze upravit podle požadované rychlosti odezvy a cenových možností zákazníka v rozpětí 36 až 84 měsíců.

Standardně Lenovo servery dodáváme s minimální dobou záruky 3 roky. Nový standardem se však pomalu stává 5 až 7 letá záruka.

Jak zjistit délku záruky pro stávající Lenovo server?

Délku záruky serveru Lenovo lze ověřit na stránkách společnosti Lenovo:

pcsupport.lenovo.com/WarrantyLookup

Pro ověření budete potřebovat znát seriové číslo serveru (například: PG01GTB2, R90MNVU1). Postupy pro zjištění sériového čísla (anglicky)

Jaké jsou nejčastější typy záruk pro Lenovo servery?

Typy záruk se dělí podle rychlosti řešení požadavku na opravu. Nejčastější jsou:

1 Servis typu On-Site Service – následující pracovní den (NBD)

Pokud není možné vyřešit problém přes telefon bude opraven na místě. Technik dorazí následující pracovní den po nahlášení. Služba je dostupná během běžné pracovní doby od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Tyto podmínky platí při nahlášení závady v čase od 8:00 - 16:00 hod. (v případě, že je žádost přijata po 16 hodině, k vyslání technika bude zapotřebí jeden další pracovní den)

1 Servis typu On-Site Service – odezva 8 hodin (24x7)

Před vysláním technika je nutné podstoupit proces telefonického určení problému a služba je dostupná pouze v určitých oblastech. Technik by měl dorazit v cílené době odezvy podle tabulky níže.

vzdálenost od střediska podpory Lenovo doba odezvy
0 - 200 mil (0 - 320 km) 8 hodin – 24x7
200+ mil (320+ km) následující pracovní den (NBD)

Na oblasti mimo běžnou oblast poskytovatele služby se mohou vztahovat dodatečné poplatky. Pro informace ohledně dostupnosti nás kontaktujte.

trojka Servis typu On-Site Service – odezva 4 hodiny (24x7)

Po telefonickém určení problému je vyslán technik. Služba je dostupná pouze v určitých oblastech a její poskytnutí závisí na také na dostupnosti náhradních dílů. Technik by měl dorazit v cílené době odezvy podle tabulky níže.

vzdálenost od střediska podpory Lenovo doba odezvy
0 - 100 mil (0 - 160 km) 4 hodiny – 24x7
101 - 200 mil (161 km - 320 km) 8 hodiny – 24x7
200+ mil (320+ km) následující pracovní den (NBD)

Smlouva o záruce se společností Lenovo

Záruka se nabývá na základě Smlouvy o záruce se kterou zákazník souhlasí pokud do 30 dnů od koupě neodstoupí.

V případě, že nedojde k registraci záruky, slouží doklad o koupi (faktura) k doložení oprávnění přístupu ke službě.

Pokud potřebujete aktivovat nebo prodloužit záruku pro server Lenovo, neváhejte nás kontaktovat.

Záruky k serverům Lenovo

Naše služby

Nechte si zavolat