Dodáváme záruky k novým serverům DELL. Ke konci záručního období záruky výrobce prodlužujeme.
Zajišťujeme:
- ZÁRUKU K NOVÉMU SERVERU DELL
- PRODLOUŽENÍ KE KONCI ZÁRUČNÍHO OBDOBÍ
Rozšířené záruky poskytují větší ochranu a jistotu funkčnosti po celou dobu životnosti serveru.
Záruka k serveru DELL
Na podmínky poskytování záruk je dobré myslet již při pořizování nového serveru. Dobu lze upravit podle požadované rychlosti odezvy a cenových možností zákazníka v rozpětí 36 až 84 měsíců.
Standardně DELL servery dodáváme s minimální dobou záruky 3 roky. Nový standardem se však pomalu stává 5 až 7 letá záruka.
Jak zjistit délku záruky pro stávající DELL server?
Délku záruky serveru DELL lze ověřit na stránkách společnosti:
www.dell.com/support/home/cs-cz?app=warranty
Pro ověření budete potřebovat znát výrobní číslo Dell nebo ID produktu Dell EMC (ServisTag).
Odkaz na postup pro zjištění ServisTagu (ST), Express Service Kód nebo S/N (česky).
Jaké jsou nejčastější typy záruk pro DELL servery?
Typy záruk se dělí podle rychlosti řešení požadavku na opravu. Nejčastější jsou:
Servis typu On-Site Service – následující pracovní den (NBD)
Pokud není možné vyřešit problém přes telefon bude opraven na místě. Technik dorazí následující pracovní den po nahlášení. Služba je dostupná během běžné pracovní doby od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Tyto podmínky platí při nahlášení závady v čase od 8:00 - 16:00 hod. (v případě, že je žádost přijata po 16 hodině, k vyslání technika bude zapotřebí jeden další pracovní den)
Servis typu On-Site Service – odezva 8 hodin (24x7)
Před vysláním technika je nutné podstoupit proces telefonického určení problému a služba je dostupná pouze v určitých oblastech. Technik by měl dorazit v cílené době odezvy podle tabulky níže.
vzdálenost od střediska podpory DELL | doba odezvy |
---|---|
0 - 200 mil (0 - 320 km) | 8 hodin – 24x7 |
200+ mil (320+ km) | následující pracovní den (NBD) |
Na oblasti mimo běžnou oblast poskytovatele služby se mohou vztahovat dodatečné poplatky. Pro informace ohledně dostupnosti nás kontaktujte.
Servis typu On-Site Service – odezva 4 hodiny (24x7)
Po telefonickém určení problému je vyslán technik. Služba je dostupná pouze v určitých oblastech a její poskytnutí závisí na také na dostupnosti náhradních dílů. Technik by měl dorazit v cílené době odezvy podle tabulky níže.
vzdálenost od střediska podpory DELL | doba odezvy |
---|---|
0 - 100 mil (0 - 160 km) | 4 hodiny – 24x7 |
101 - 200 mil (161 km - 320 km) | 8 hodiny – 24x7 |
200+ mil (320+ km) | následující pracovní den (NBD) |
Smlouva o záruce se společností DELL
Záruka se nabývá na základě Smlouvy o záruce se kterou zákazník souhlasí pokud do 30 dnů od koupě neodstoupí.
V případě, že nedojde k registraci záruky, slouží doklad o koupi (faktura) k doložení oprávnění přístupu ke službě.
Pokud potřebujete aktivovat nebo prodloužit záruku pro server DELL, neváhejte nás kontaktovat.